صحرا مانی هنرمند افغانستانی عضو هیات داوران جشنواره‌ی فرایبورک سویس شد
صحرا مانی هنرمند افغانستانی عضو هیات داوران جشنواره‌ی فرایبورک سویس شد

صحرا مانی یکی از زنان هنرمند و کارگردان فیلم و مستند ساز افغانستانی، به حیث عضو هیئت داوران جشنواره‌ی بین‌المللی فلم فرایبورک‌ کشور سویس انتخاب شد. بانو صحرا امروز(۲۸حوت۱۴۰۰)  در صفحه‌ی رسمی فیسبوک‌اش نوشته است که این جشنواره یکی از جشنواره‌های است که سالانه جهت تقدیر و شناسایی پیشگامان سینما از آسیا، آمریکای لاتین و […]

صحرا مانی یکی از زنان هنرمند و کارگردان فیلم و مستند ساز افغانستانی، به حیث عضو هیئت داوران جشنواره‌ی بین‌المللی فلم فرایبورک‌ کشور سویس انتخاب شد.
بانو صحرا امروز(۲۸حوت۱۴۰۰)  در صفحه‌ی رسمی فیسبوک‌اش نوشته است که این جشنواره یکی از جشنواره‌های است که سالانه جهت تقدیر و شناسایی پیشگامان سینما از آسیا، آمریکای لاتین و آفریقا در اروپا برگزار می‌شود.
جشنواره‌ی فلم فرایبورک‌ یکی از پنج جشنواره‌ی معروف در  سوئیس است و قرار است سی و ششمین دوره‌ی آن از ۱۸ تا ۲۷ مارچ امسال(۲۰۲۲)  در سویس برگزار شود.
گفته می‌شود درین جشنواره امسال بخشی از آن برای ادای احترام به سینمای افغانستان،چند فیلم برگزیده از سینمای افغانستان را به نمایش بگذارد.
صحرا مانی یکی از زنان فیلم‌ساز  افغانستان است و سه فیلم معروف (فراسوی برقع،مکتب کالو و مستند سینمایی هزار و یک زن چون من) از دستاوردهای مهم وی است  و تا کنون چندین جایزه‌ی معتبر بین المللی را کسب کرده است.