هشدار وزیر تحصیلات عالی طالبان به استادان دانشگاه بامیان “متوجه افکار دانشجویان باشید”
هشدار وزیر تحصیلات عالی طالبان به استادان دانشگاه بامیان “متوجه افکار دانشجویان باشید”

خبرگزاری زنان افغان: صبح امروز “یکشنبه ۲۴ ثور” وزیر تحصیلات عالی طالبان در یک همایش مردم در بامیان به استادان دانشگاه این ولایت هشدار داده است که متوجه افکار دانشجویان باشند. این مقام طالبان با تاکید روی افزایش آموزش علوم دینی در دانشگاه این ولایت گفته است که دانشجویان نباید تحت افکار استعماری و کفری […]

خبرگزاری زنان افغان: صبح امروز “یکشنبه ۲۴ ثور” وزیر تحصیلات عالی طالبان در یک همایش مردم در بامیان به استادان دانشگاه این ولایت هشدار داده است که متوجه افکار دانشجویان باشند.
این مقام طالبان با تاکید روی افزایش آموزش علوم دینی در دانشگاه این ولایت گفته است که دانشجویان نباید تحت افکار استعماری و کفری برود.
وزیر تحصیلات عالی طالبان، همچنان وعده سپرده که در آینده نزدیک، مقطع های ماستری و دکترا را نیز در دانشگاهای دولتی ایجاد می کند.
در ادامه همایش مردمی که در جمنازیوم جدید بامیان همزمان با حضور وزیر تحصیلات عالی طالبان راه اندازی شده است، علما و باشندگان این ولایت خواستار رسیدگی به وضعیت دانشگاه بامیان شده است.
در همین حال شماری از دانشجویان در دانشگاه بامیان می گویند دها دانشجو به علت های گوناگون از ادامه تحصیل دست برداشته اند. در ادامه این دانشجویان می گویند، زمینه های شغلی برای آنان فراهم نیست و بیشتر آنان پس از فراغت به کارهای شاق زراعت و مالداری روی آورده و یا هم جان های شانرا بخاطر پیدا کردن لقمه نان در مسیر رفتن به کشور های خارج به خطر می اندازند.