واکنش زنان معترض پیرامون نشست وین: هیچ فردی در نشست های ملی و بین المللی حق مصادره‌ی مبارزات زنان را ندارد
واکنش زنان معترض پیرامون نشست وین: هیچ فردی در نشست های ملی و بین المللی حق مصادره‌ی مبارزات زنان را ندارد

خبرگزاری زنان افغان: گروهی از زنان معترض به برگزاری نشست وین در اتریش، واکنش نشان داده و تاکید کردند که هیچ فردی حق مصادره‌ی مبارزات زنان را در نشست های ملی و بین المللی ندارند. زنان معترض با صدور اعلامیه‌ای می‌گویند که «به هیچ فرد حقیقی وحقوقی؛  اجازه وحق مصادره‌ی مبارزه‌ی دختران معترض را نمی‌دهیم.» […]

خبرگزاری زنان افغان: گروهی از زنان معترض به برگزاری نشست وین در اتریش، واکنش نشان داده و تاکید کردند که هیچ فردی حق مصادره‌ی مبارزات زنان را در نشست های ملی و بین المللی ندارند.
زنان معترض با صدور اعلامیه‌ای می‌گویند که
«به هیچ فرد حقیقی وحقوقی؛  اجازه وحق مصادره‌ی مبارزه‌ی دختران معترض را نمی‌دهیم.»
زنان معترض در ادامه گفته است که آنان با تقبل قربانی های بی شمار از شکنجه‌ی روانی وبی خانمان شدن گرفته تازندانی شدن وقتل  به مبارزه‌ی شان علیه طالبان ادامه می‌دهند اما انتظار دارند که در نشست های ملی و بین المللی مبارزات شان نادیده گرفته نشده و حقوق شان مصادره نشود.
زنان معترض هشدار دادند که در صورت نادیده گرفته شدن از سوی جریان های سیاسی ضد طالبان در برابر آنها نیز خواهند ایستاد.
نشست وین با حضور حداقل ۳۰ تن از چهره های مخالف طالبان در اتریش برگزار شده است در روز اول این نشست که محتوای اندکی آن با رسانه ها به اشتراک گذاشته شد از زنان معترض دعوت نشده بود اما در روز دوم این نشست، هدا خموش مسوول جنبش زنان عدالتخواه افغانستان به نمایندگی از زنان معترض درین نشست شرکت کرده است.