یک زن شوهرش را با شلیک گلوله کشت
یک زن شوهرش را با شلیک گلوله کشت

خبرگزاری زنان افغان: منابع محلی در ولایت بلخ می‌گویند که یک زن در منطقه بلخ باستان در شهر مزارشریف شوهرش را با شلیک گلوله کشته است. همسایگان این زن به خبرگزاری زنان افغان می‌گویند که این خانواده از ولسوالی شهرستان ولایت دایکندی بودند ودر منطقه بلخ باستان در شهر مزار شریف زندگی می‌کردند. فرد مقتول […]

خبرگزاری زنان افغان: منابع محلی در ولایت بلخ می‌گویند که یک زن در منطقه بلخ باستان در شهر مزارشریف شوهرش را با شلیک گلوله کشته است.
همسایگان این زن به خبرگزاری زنان افغان می‌گویند که این خانواده از ولسوالی شهرستان ولایت دایکندی بودند ودر منطقه بلخ باستان در شهر مزار شریف زندگی می‌کردند. فرد مقتول سید خداداد نام داشته و از او دو کودک پسر بجا مانده است.
به گفته‌ی همسایگان این زن، او چند روز قبل از سوی شوهرش مورد لت وکوب قرار گرفته بود و شب هنگام، برای انتقام جویی شوهرش را در حالت خواب با شلیک گلوله بر پیشانی اش به قتل رسانده است.
این زن ابتدا به نیروهای طالبان گفته بود که یک دزد شب هنگام وارد شده و شوهرش را کشته است اما طالبان پس از بررسی خانه، یک تفنگچه و ده ها گلوله از خانه‌ی آنها پیدا کردند و این زن را دستگیر کردند.
خشونت با زنان در سایه‌ی حاکمیت طالبان افزایش یافته است و به دلیل عدم حمایت های قانونی از قربانیان خشونت، دامنه‌ی این پدیده گسترش یافته و اکنون  قربانیان، از عاملان خشونت انتقام جویی می‌‌کنند.
این نخستین باری نیست که یک زن شوهرش را به علت خشونت های خانوادگی به قتل می‌رساند.