اخذ آزمون کانکور بست‌های معلمی و اداری ریاست معارف در فراه
اخذ آزمون کانکور بست‌های معلمی و اداری ریاست معارف در فراه

امتحان کانکوری بست‌های پنجم و ششم ریاست معارف فراه توسط کمیتهٔ هیات کانکوری و شماری از مسئولین در موسسه تحصیلات دولتی این ولایت برگزار گردید. نعمت الله انصاری رئیس موسسه تحصیلات عالی فراه می‌گوید،« تعلیم و تعلم برای مردم و زن لازم است و با استخدام افراد شایسته و اهل کار در این آزمون، می‌توانیم […]

امتحان کانکوری بست‌های پنجم و ششم ریاست معارف فراه توسط کمیتهٔ هیات کانکوری و شماری از مسئولین در موسسه تحصیلات دولتی این ولایت برگزار گردید.

نعمت الله انصاری رئیس موسسه تحصیلات عالی فراه می‌گوید،« تعلیم و تعلم برای مردم و زن لازم است و با استخدام افراد شایسته و اهل کار در این آزمون، می‌توانیم سطح معارف ولایت مانرا بسوی بلندی سوق دهیم.»

نجیب الله نظری، آمر اصلاحات اداری ولایت فراه می‌گوید، در این آزمون به تعداد ۴۸۱ تن در بست‌های پنجم و ششم معلمی و اداری در مرکز و ولسوالی این ولایت با کسب نمرات بلند استخدام خواهند شد.

در همین حال قدرت الله احمدی رئیس کمیته امتحان کانکور بست‌های معلمی در فراه می‌گوید، برای هیچکس اجازه مداخله در امورات امتحان و نتایج آن داده نخواهد شد و از پروسه شفاف این آزمون برای داوطلبان حاضر در آنجا خبر داد.

در این امتحان به تعداد ۲۰۶۵ تن از طبقه ذکور و اناث اشتراک داشتند که از جمله آن ۱۱۰۸ تن خانم و ۹۵۷ تن آن آقایان بودند.
امتحان کانکور بست‌های معلمی و اداری، اخیرا در هفت ولایت کشور اخذ شده است.