اعتراض زنان معترض در برابر کوچ اجباری ‌توسط طالبان در هرات
اعتراض زنان معترض در برابر کوچ اجباری ‌توسط طالبان در هرات

  خبرگزاری زنان افغانستان: منابع محلی در ولایت هرات می‌گویند، شماری از زنان که طالبان قصد کوچ اجباری آنان را از منطقه فامیل‌های غند ۱۱ شهر هرات را دارند، دست به اعتراض زده و از طالبان خواسته اند تا دیگر بالای مردم افغانستان ظلم نکرده و اجازه دهند همه در آرامش زندگی کنند. این زنان […]

 

خبرگزاری زنان افغانستان: منابع محلی در ولایت هرات می‌گویند، شماری از زنان که طالبان قصد کوچ اجباری آنان را از منطقه فامیل‌های غند ۱۱ شهر هرات را دارند، دست به اعتراض زده و از طالبان خواسته اند تا دیگر بالای مردم افغانستان ظلم نکرده و اجازه دهند همه در آرامش زندگی کنند.

این زنان معترض با شعار «عدالت، عدالت، ظلم بس است» در مقابل ساختمان مقام ولایت هرات دست به اعتراض زده و می‌گویند که قرار است طالبان آنان را به‌گونه اجباری از خانه‌های‌شان که سال‌ها در آن‌جا زندگی کرده اند، اخراج کنند.

مسوولان محلی تا اکنون به گونه‌ی رسمی در این مورد چیزی نگفته اند و در مورد آمار دقیق خانواده‌های که در این منطقه زنده‌گی می‌کنند نیز کدام اطلاعی در دست نمی‌باشد.

شماری از شهروند ولایت هرات می‌گویند که کوچ اجباری توسط طالبان باعث بروز مشکلات بیشتری شده در کنار مشکلات اقتصادی و بیکاری، زندگی را برای مردم دشوارتر می‌سازد.