اعضای طالبان در ولایت پروان به قصد فرار دادن یک دختر بر خانه‌ای هجوم بردند
اعضای طالبان در ولایت پروان به قصد فرار دادن یک دختر بر خانه‌ای هجوم بردند

خبرگزاری زنان افغانستان: سه تن از نظامیان گروه طالبان با حمله‌ور شدن بر یک خانه در ولسوالی سالنگ ولایت پروان یک دختر جوان را از منزلش به اجبار فرار می‌دادند. به گفتهٔ منبع، چند تن از نظامیان گروه طالبان سه‌شنبه، هفتهٔ گذشته شب هنگام بر خانه‌ای در قریهٔ (دو‌ آب- درهٔ کوکلامی) یورش برده و […]

خبرگزاری زنان افغانستان: سه تن از نظامیان گروه طالبان با حمله‌ور شدن بر یک خانه در ولسوالی سالنگ ولایت پروان یک دختر جوان را از منزلش به اجبار فرار می‌دادند.

به گفتهٔ منبع، چند تن از نظامیان گروه طالبان سه‌شنبه، هفتهٔ گذشته شب هنگام بر خانه‌ای در قریهٔ (دو‌ آب- درهٔ کوکلامی) یورش برده و دختر جوان این خانه را به اجبار و زور بیرون و سوار رنجر کرده تا فرار دهند. اما مردم محل مداخله و مقاومت کرده و مانع حرکت رنجر شده و آن دختر از چنگ افراد طالبان رهایی پیدا کرد.

منبع خبر می‌دهد، که این چندمین بار است که اعضای گروه طالبان به قصد فرار دادن دختران جوان به خانه‌ها در این ولایت یورش می‌برند.

با روی کار آمدن طالبان با وجود همهٔ محدودیت‌هایی که علیه زنان و دختران وضع شده، اینک افراد طالبان با هجوم بردن بر خانه‌ها در ولایت‌های مختلف به منظور فرار دادن اجباری دختران جوان آستین بالا زده اند. زنان و دختران از این وضعیت اسف‌بار ابراز نگرانی کرده می‌گویند که اکنون دیگر حتی در خانه‌های خود آرامش نداریم و با ترس و دلهره زندگی می‌کنیم.