اعمال فشار بر خبرنگاران؛ نی: در یک هفته چهار خبرنگار بازداشت شده‌اند
اعمال فشار بر خبرنگاران؛ نی: در یک هفته چهار خبرنگار بازداشت شده‌اند

  خبرگزاری زنان افغانستان: دفتر نی، نهاد پشتیبان خبرنگاران آزاد افغانستان در اعلامیه‌ی که امروز (جمعه ۲۰ اسد،) منتشر کرده از بازداشت چهار خبرنگار در یک هفته گذشته خبر داده است. بر بنیاد این اعلامیه، این خبرنگاران از رسانه‌های رادیو کلید در ننگرهار، آریانا نیوز در خوست و یک خبرنگار دیگر در ولایت غزنی هستند […]

 

خبرگزاری زنان افغانستان: دفتر نی، نهاد پشتیبان خبرنگاران آزاد افغانستان در اعلامیه‌ی که امروز (جمعه ۲۰ اسد،) منتشر کرده از بازداشت چهار خبرنگار در یک هفته گذشته خبر داده است.
بر بنیاد این اعلامیه، این خبرنگاران از رسانه‌های رادیو کلید در ننگرهار، آریانا نیوز در خوست و یک خبرنگار دیگر در ولایت غزنی هستند که در جریان یک هفته‌ی گذشته از سوی استخبارات طالبان بازداشت شده‌اند.

دفتر نی، اینگونه بازداشت‌ها را غیر اصولی خوانده و آنرا نوع از فشار بر خبرنگاران می‌پندارد. به باور نی، اینگونه رفتار با خبرنگاران، آزادی بیان و حق دسترسی به اطلاعات را با چالش جدی روبرو می‌سازد.

همزمان با این منابع از ولایت کندز می‌گویند خبرنگار سلام‌وطن‌دار امروز (جمعه ۲۰ اسد) از سوی استخبارات طالبان در این ولایت بازداشت شده است.