انتقام‌جویی وحشتناک جوان ۱۸ ساله از ۹ جوان اهل افغانستان در ایران  
انتقام‌جویی وحشتناک جوان ۱۸ ساله از ۹ جوان اهل افغانستان در ایران  

خبرگزاری زنان افغانستان: نه جوان شهروند افغانستان مقیم در ایران توسط یک جوان افغان دیگر در بازارچه‌ی قوام‌الدوله در جنوب تهران در خانه‌ای توسط نفت به آتش کشیده شدند. رسانه‌های ایرانی گزارش داده اند که روز شنبه (۱ میزان) اوایل صبح جوان ۱۸ ساله افغان مخفیانه و از پشت بام وارد منزل این نه مرد […]

خبرگزاری زنان افغانستان: نه جوان شهروند افغانستان مقیم در ایران توسط یک جوان افغان دیگر در بازارچه‌ی قوام‌الدوله در جنوب تهران در خانه‌ای توسط نفت به آتش کشیده شدند.

رسانه‌های ایرانی گزارش داده اند که روز شنبه (۱ میزان) اوایل صبح جوان ۱۸ ساله افغان مخفیانه و از پشت بام وارد منزل این نه مرد جوان هم ولایتی خود شده و در هنگام خواب روی آنها نفت پاشیده و سپس اقدام به آتش افروزی کرده است.

این جوان نه نفر را به قصد انتقام‌جویی به آتش‌کشید بی‌خبر از آنکه نفت روی پای خودش نیز پاشیده است.

متهم به دلیل سوختگی از ساحه فرار نتوانست و توسط افراد دیگر زمین‌گیر شده و از سوی پولیس ایران دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

متهم به جرم خویش اقرار کرده و انگیزه‌ی کار خود را انتقام‌جویی از افراد مصدوم بیان کرده است، وی افزوده است که آنان مسبب اخراج شدن برادرش از کار و بیرون راندن خودش توسط صاحب‌خانه از خانه‌ی که این نه تن را در آن به آتش کشیده است، می‌باشند.

براساس آخرین گزارش ۷ تن از مصدومان جان باخته و وضعیت دو تن دیگر وخیم گفته شده است.

با روی کار آمدن طالبان طی دوسال گذشته جوانان از افغانستان به دلیل فقر و بیکاری راهی کشورهای آسیایی و اروپایی شده اند تا از مشکلات موجود در کشور خود را نجات دهند.