برخورد خشن و خصمانه‌ی طالبان با مردم بامیان
برخورد خشن و خصمانه‌ی طالبان با مردم بامیان

خبرگزاری زنان افغانستان: منابع مردمی در ولایت بامیان می‌گویند، طالبان با بزرگان قومی و برخی از افراد سرشناس بامیانی با خشونت برخورد می‌کنند. به گفته‌ی منابع، استخبارات طالبان در جریان هفته‌ی جاری ۶ تن از باشندگان قریه‌ی “چپ‌دره” را به اتهام داشتن اسلحه بازداشت کرده‌اند. منابع همچنان می‌گویند، امروز (چهارشنبه، ۱۸ اسد) طالبان یک تن […]

خبرگزاری زنان افغانستان: منابع مردمی در ولایت بامیان می‌گویند، طالبان با بزرگان قومی و برخی از افراد سرشناس بامیانی با خشونت برخورد می‌کنند. به گفته‌ی منابع، استخبارات طالبان در جریان هفته‌ی جاری ۶ تن از باشندگان قریه‌ی “چپ‌دره” را به اتهام داشتن اسلحه بازداشت کرده‌اند.

منابع همچنان می‌گویند، امروز (چهارشنبه، ۱۸ اسد) طالبان یک تن از بزرگان قومی را به اتهام بسیج کردن خیزش مردمی در نظام جمهوریت بازداشت کرده‌اند.
شماری از باشندگان بامیان و بستگان افراد بازداشت شده به خبرگزاری زنان افغانستان خبر داده اند، طالبان این گونه اقدامات را بدون داشتن هیچ‌گونه سندی انجام می‌دهند، تا سران اقوام و بزرگان بامیانی را سرکوب کنند.
این در حالی است که چندی پیش طالبان ۵ تن از باشندگان ولسوالی پنجاب را به خاطر واگذار نکردن خانه‌ها و زمین‌های زراعتی شان به کوچی‌ها نیز بازداشت کرده‌ بودند.