تاکید بر محدودیت گشت و گذار زنان در دایکندی
 تاکید بر محدودیت گشت و گذار زنان در دایکندی

خبرگزاری زنان افغانستان: مسوولین محلی امر به معروف و نهی از منکر طا.لبان در دایکندی، روز گذشته (سه‌شنبه، ۹ عقرب) نشستی را به هدف محدود ساختن گشت و گذار زنان بدون چادری برگزار کردند. در این نشست رییس امر به معروف و نهی از منکر گروه طا.لبان در دایکندی به محتسبان این ولایت دستور داده‌است […]

خبرگزاری زنان افغانستان: مسوولین محلی امر به معروف و نهی از منکر طا.لبان در دایکندی، روز گذشته (سه‌شنبه، ۹ عقرب) نشستی را به هدف محدود ساختن گشت و گذار زنان بدون چادری برگزار کردند.

در این نشست رییس امر به معروف و نهی از منکر گروه طا.لبان در دایکندی به محتسبان این ولایت دستور داده‌است که از هرگونه گشت و گذار زنان بدون چادری جلوگیری کنند.

منابع از دایکندی با تایید این خبر می‌گویند که رییس امر به معروف و نهی از منکر طا.لبان، از علمای دینی این ولایت نیز خواسته است که در این اقدام با آنان همکاری کنند.

این در حالی است که پس از روی کار آمدن طا.لبان، وزارت امر به معروف و نهی از منکر این گروه، همواره برای محدود ساختن فعالیت و گشت و گذار زنان ده‌ها فرمان‌ را صادر کرده است که با واکنش‌های گسترده‌ی شهروندان کشور و جامعه جهانی روبرو شده است.