تاکید حامد کرزی و روزا اوتنبایوا بر بازگشایی مکاتب و دانشگاه‌ها به روی دختران و بازگشت زنان به وظایف شان
تاکید حامد کرزی و روزا اوتنبایوا بر بازگشایی مکاتب و دانشگاه‌ها به روی دختران و بازگشت زنان به وظایف شان

خبرگزاری زنان افغانستان: حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان در ملاقاتی با روزا اوتنبایوا بر بازگشایی مکاتب و دانشگاه‌ها به روی دختران و بازگشت زنان شاغل به وظایف شان تاکید کرد. دفتر حامد کرزی در تویتی امروز دوشنبه، ۲۶ سرطان، نگاشته است که او با روزا اوتنبایوا نمایندهٔ خاص سرمنشی سازمان ملل متحد در افغانستان […]

خبرگزاری زنان افغانستان: حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان در ملاقاتی با روزا اوتنبایوا بر بازگشایی مکاتب و دانشگاه‌ها به روی دختران و بازگشت زنان شاغل به وظایف شان تاکید کرد.

دفتر حامد کرزی در تویتی امروز دوشنبه، ۲۶ سرطان، نگاشته است که او با روزا اوتنبایوا نمایندهٔ خاص سرمنشی سازمان ملل متحد در افغانستان دیدار کرده است.

بر اساس این تویت طرفین روی مسائل و حالات جاری در کشور گفتگو کرده و بر ضرورت بازگشایی مکاتب و دانشگاه‌ها به روی دختران و برگشت زنان شاغل به وظایف شان تاکید کردند.
همچنان کرزی و اوتنبایوا ایجاد یک گفتمان ملی برای تامین صلح و امنیت دایمی در کشور را ضروری خوانده اند.

کرزی ابراز امیدواری کرده تا جامعهٔ جهانی در راستای فراهم کردن زمینهٔ آموزش برای دختران و پسران کشور به تلاش‌های شان بیافزایند و هیچ کمکی را از آنها دریغ نکنند.

در حالی این سخنان میان روزا اوتنبایوا و حامد کرزی رد و بدل می‌شوند که محدودیت‌ها علیه دختران و زنان به اوج خود رسیده و با سپری شدن هر روز از عمر حکومت طالبان به محدودیت‌ها علیه دختران و زنان افزوده می‌شود.