حادثه‌ی ترافیکی در مسیر شاهراه کابل- قندهار
حادثه‌ی ترافیکی در مسیر شاهراه کابل- قندهار

خبرگزاری زنان افغانستان: در پی وقوع یک حادثه‌ی ترافیکی در مسیر شاهراه کابل- قندهار، ۳ نفر جان باخته‌ و ۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند. مسئولان امنیتی گروه طا.لبان می‌گویند که این حادثه دیروز دوشنبه ۲ دلو، در منطقه‌ی “پمپ پترول سیدان” ولسوالی دامان ولایت قندهار رخ داده است. به‌گفته‌ی مسئولان، در این حادثه سه عراده […]

خبرگزاری زنان افغانستان: در پی وقوع یک حادثه‌ی ترافیکی در مسیر شاهراه کابل- قندهار، ۳ نفر جان باخته‌ و ۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

مسئولان امنیتی گروه طا.لبان می‌گویند که این حادثه دیروز دوشنبه ۲ دلو، در منطقه‌ی “پمپ پترول سیدان” ولسوالی دامان ولایت قندهار رخ داده است.

به‌گفته‌ی مسئولان، در این حادثه سه عراده موتر نوع پاسو، مازدا و دادسن در یک مکان باهم تصادم کرده‌اند. در نتیجه‌‌ی این تصادم، ۱ کودک و ۲ زن جان باخته‌ و ۶ نفر دیگر، بشمول ۲ مرد، ۳ زن و ۱ کودک زخمی شده‌اند. زخمیان این حادثه برای تداوی به شفاخانه میرویس در شهر قندهار انتقال داده شده‌اند.

قبل از این نیز رویداد‌‌های ترافیکی در مناطق مختلف کشور جان ده‌‌ها تن را گرفته وصد‌‌ها زخمی و معلول برجا گذاشته است.

لازم به ذکر است‌که بی‌احتیاطی رانندگان، سرعت زیاد، عدم رعایت قوانین ترافیکی و خرابی جاده‌ها از دلایل اصلی افزایش حوادث ترافیکی در کشور گفته شده است.