زنان معترض با دادخواهی گستردهٔ فوری و فراگیر آزاد شدند   
زنان معترض با دادخواهی گستردهٔ فوری و فراگیر آزاد شدند   

خبرگزاری زنان افغانستان: زنان معترض پس از چندین ساعت زندانی شدن از سوی طالبان با اخذ ضمانت مبنی بر این که دیگر در حرکت های اعتراضی علیه این گروه اشتراک نخواهند کرد از قید طالبان آزاد شدند. پس از دستگیری زنان معترض از سوی طالبان، این گروه با واکنش های شدید و گسترده اعضای جنبش‌های […]

خبرگزاری زنان افغانستان: زنان معترض پس از چندین ساعت زندانی شدن از سوی طالبان با اخذ ضمانت مبنی بر این که دیگر در حرکت های اعتراضی علیه این گروه اشتراک نخواهند کرد از قید طالبان آزاد شدند.

پس از دستگیری زنان معترض از سوی طالبان، این گروه با واکنش های شدید و گسترده اعضای جنبش‌های اعتراضی، فعالان حقوق بشر و مردم مواجه شدند.

زنان معترض می‌گویند که با دادخواهی گستردهٔ فوری و فراگیر خاتول فرهود، هاجر آزاده همراه با دو دخترش، حسینا سروری، فریده محب، طوبا عطایی و لیمه امیری از بند طالبان رها شد.

این زنان که شامگاه یک‌شنبه هنگام برنامه ریزی برای گردهمایی اعتراضی از سوی طالبان بازداشت شده بود پس از چندین ساعت زندانی بودن آزاد شدند.

طالبان با تسلط دوبارهٔ شان شهروندان کشور را اعم از زنان و مردان که به نحوی مخالفت خود را با سیاست‌های این گروه ابراز نموده بازداشت و شکنجه می‌کنند.

‏⁦‪