زیورآلات و پول نقد یک خانواده در ولایت سرپل از سوی دزدان مسلح به سرقت برده
زیورآلات و پول نقد یک خانواده در ولایت سرپل از سوی دزدان مسلح به سرقت برده

خبرگزاری زنان افغانستان: منابع مردمی در ولایت سرپل از سرقت زیورآلات و پول نقد یک خانواده در ناحیهٔ اول مرکز این ولایت خبر می‌دهند. به گفتهٔ منبع، شب گذشته (شنبه، ۲۵ سنبله) افراد مسلح که خود را از نیروهای طالبان معرفی کرده بودند، وارد یک خانه شده و پس از بازرسی خانه تمامی زیورآلات و […]

خبرگزاری زنان افغانستان: منابع مردمی در ولایت سرپل از سرقت زیورآلات و پول نقد یک خانواده در ناحیهٔ اول مرکز این ولایت خبر می‌دهند.

به گفتهٔ منبع، شب گذشته (شنبه، ۲۵ سنبله) افراد مسلح که خود را از نیروهای طالبان معرفی کرده بودند، وارد یک خانه شده و پس از بازرسی خانه تمامی زیورآلات و پول نقد آنها را جمع کرده و با خود برده اند.

شهروندان ولایت سرپل از افزایش سرقت و اختطاف در این ولایت شاکی بوده و آنها می‌گویند که در دزدی‌ها افراد گروه طالبان دست دارند.

این در حالی است که سران طالبان بارها بر تأمین امنیت از سوی این گروه در سراسر کشور تاکیده کرده و ادعا کرده اند که مردم در آرامی و آسایش زندگی می‌کنند، حالانکه گزارش‌ها حاکی از این است که شهروندان کشور در بسا از ولایات کشور از اختطاف، سرقت و قتل‌های هدفمند و مرموز رنج برده و شاکی اند.