سازمان جهانی غذا خواهان ۴۰۰ میلیون دالر برای کمک به آسیب پذیرترین خانواده‌ها در زمستان پیش‌رو شد   
سازمان جهانی غذا خواهان ۴۰۰ میلیون دالر برای کمک به آسیب پذیرترین خانواده‌ها در زمستان پیش‌رو شد   

خبرگزاری زنان افغانستان: همزمان با سرد شدن هوا و ناتوانایی اکثر شهروندان کشور از تهیه غذا و مواد سوختی سازمان جهانی غذا جهت امدادرسانی برای آسیب‌پذیرترین خانواده‌ها در افغانستان خواهان کمک فوری ۴۰۰ میلیون دالری شده است. این نهاد امروز چهارشنبه، ۳ عقرب، در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نگاشته است «زمستان در راه است و افغانستان […]

خبرگزاری زنان افغانستان: همزمان با سرد شدن هوا و ناتوانایی اکثر شهروندان کشور از تهیه غذا و مواد سوختی سازمان جهانی غذا جهت امدادرسانی برای آسیب‌پذیرترین خانواده‌ها در افغانستان خواهان کمک فوری ۴۰۰ میلیون دالری شده است.

این نهاد امروز چهارشنبه، ۳ عقرب، در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نگاشته است «زمستان در راه است و افغانستان نمی‌تواند صبر کند.»

براساس گزارش این نهاد، در افغانستان یک سوم جمعیت آن برای تامین وعده‌های غذایی بعدی‌ شان متحیر بوده و نمی‌دانند که چگونه وعده‌های غذایی بعدی شان را تامین نمایند.

با فرا رسیدن زمستان دشواری‌های زیادی فرا راه ۱۵ میلیون نفر در سراسر افغانستان وجود دارد، زیرا کسانی که توان تامین وعده‌های غذایی شان را ندارند چگونه می‌توانند سیستم گرمایشی منازل شان را فعال نمایند و از سردی مصون و در امان باشند.

این نهاد جهت کمک برای سپری نمودن زمستان برای آسیب پذیرترین خانواده‌ها در سراسر افغانستان خواهان کمک فوری ۴۰۰ میلیون دالری شده است.