شدت گرسنگی و هشدار سازمان جهانی غذا از توقف فعالیت در افغانستان 
شدت گرسنگی و هشدار سازمان جهانی غذا از توقف فعالیت در افغانستان 

خبرگزاری زنان افغانستان: مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا از کمبود بودجه‌ی این سازمان در افغانستان خبرداده هشدار داده است که در صورت دریافت نکردن بودجه احتمال توقف فعالیت های این سازمان در افغانستان وجود دارد.‌ سیندی مک کین مدیر اجرایی این سازمان دیروز (یکشنبه ۲۶ سنبله ۱۴۰۲) در مصاحبه با شبکه ای بی سی نیوز گفت […]

خبرگزاری زنان افغانستان: مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا از کمبود بودجه‌ی این سازمان در افغانستان خبرداده هشدار داده است که در صورت دریافت نکردن بودجه احتمال توقف فعالیت های این سازمان در افغانستان وجود دارد.‌

سیندی مک کین مدیر اجرایی این سازمان دیروز (یکشنبه ۲۶ سنبله ۱۴۰۲) در مصاحبه با شبکه ای بی سی نیوز گفت که این سازمان در طول شصت سال فعالیت خود اکنون با کمترین بودجه مواجه شده است.

او افزود که برنامه جهانی غذا حتی بودجه لازم برای ادامه خدمات رسانی در افغانستان در ماه اکتبر را ندارد.

مک کین همچنان گفته است که اگر بودجه لازم برای تامین غذا در افغانستان فراهم نشود‌، آنان مجبور اند فعالیت خود در افغانستان را خاتمه دهند.

برنامه جهانی غذا(WFP ) می گوید که بیش از ۷۰۰ میلیون نفر در جهان به شمول افغانستان نمی دانند چگونه وعده غذایی بعدی خود را به دست بیآورند.

این سازمان همچنان گفته است در حالی که بودجه کمک های بشردوستانه رو به اتمام است، تقاضا برای غذا در جهان نیز به شدت افزایش یافته است.

برنامه جهانی غذا در افغانستان گفته است که برای ادامه فعالیت های خود به یک میلیارد دالر امریکایی نیاز فوری دارد.