طالبان پس از آنکه نتوانستند بر یک دختر جوان در دایکندی تجاوز کنند او را لت و کوب کردند
طالبان پس از آنکه نتوانستند بر یک دختر جوان در دایکندی تجاوز کنند او را لت و کوب کردند

خبرگزاری زنان افغان: منابع مردمی در ولسوالی اشترلی ولایت دایکندی گفته‌ است دو عضو نظامی گروه طالبان می‌خواستند بر یک دختر نوجوان ۱۴ ساله در این ولسوالی «تجاوز جنسی» کنند، اما پس از آنکه موفق نشده اند این دختر را لت و کوب کرده اند. گفته می‌شود این رویداد پس از چاشت هفته‌ی گذشته پنج‌شنبه،۱۶ […]

خبرگزاری زنان افغان: منابع مردمی در ولسوالی اشترلی ولایت دایکندی گفته‌ است دو عضو نظامی گروه طالبان می‌خواستند بر یک دختر نوجوان ۱۴ ساله در این ولسوالی «تجاوز جنسی» کنند، اما پس از آنکه موفق نشده اند این دختر را لت و کوب کرده اند.

گفته می‌شود این رویداد پس از چاشت هفته‌ی گذشته پنج‌شنبه،۱۶ سنبله، در روستای “سرچکه قوچنغی” از مربوطات مرکز ولسوالی اشترلی ‌رخ داده است.

این دو عضو نظامی طالبان هنگامی می‌خو استند بر این دختر تجاوز جنسی کنند که این دختر مشغول چوپانی بوده و شدت در برابر افراد طالبان مقاومت کرده است.

به‌گفته‌ی منابع، پس از آن‌که ساکنان روستا از این موضوع آگاه شده‌اند، اعضای طالبان از ساحه فرار کرده‌اند.

ساکنان روستای “سرچکه قوچنغی” هرچند یک روز پس از ضرب‌وشتم دختر نوجوان ۱۴ ساله، به اداره‌ی ولسوالی رفته‌اند تا علت آن دنبال کنند، اما مسئولان محلی طالبان از دادن معلومات و معرفی افراد متهم خودداری کرده‌اند.