قتل یک پدر و دختر توسط افراد مسلح ناشناس در ولایت هرات
قتل یک پدر و دختر توسط افراد مسلح ناشناس در ولایت هرات

خبرگزاری زنان افغانستان: منابع محلی در ولایت هرات می‌گویند که یک دختر همراه با پدرش توسط افراد ناشناس در این ولایت به قتل رسیده است. به گفته منابع محلی، این رویداد پس از چاشت روز گذشته (چهارشنبه، ۲۲ سنبله) در منطقه‌ی هرات ۲۴(مناره‌ها) این شهر اتفاق افتاده است. مردی که در این رویداد به قتل […]

خبرگزاری زنان افغانستان: منابع محلی در ولایت هرات می‌گویند که یک دختر همراه با پدرش توسط افراد ناشناس در این ولایت به قتل رسیده است.

به گفته منابع محلی، این رویداد پس از چاشت روز گذشته (چهارشنبه، ۲۲ سنبله) در منطقه‌ی هرات ۲۴(مناره‌ها) این شهر اتفاق افتاده است.

مردی که در این رویداد به قتل رسیده محمد ایوب نام داشته و همراه با دخترش مورد هدف حمله‌ی مسلحانه‌ی دو مرد قرار گرفته است.

نثاراحمد الیاس، سخن‌گوی والی طالبان در هرات نیز قتل این مرد و دخترش را تأیید کرده و گفته است عاملان قتل دزدان مسلح هستند که موفق به فرار شده‌اند اما تحت تعقیب ارگان‌های کشفی طالبان قرار دارند.

گفته می‌شود که این مرد باشنده‌ی اصلی ولسوالی غوریان بوده که در تیر اندازی افراد مسلح ناشناس، با یک دخترش کشته شده و دختر دیگرش در وضعیت وخیم در بیمارستان بسر می‌برد.