یک جوان در ولایت بلخ از سوی افراد مسلح ناشناس به قتل رسید
یک جوان در ولایت بلخ از سوی افراد مسلح ناشناس به قتل رسید

خبرگزاری زنان افغانستان: یک جوان ۲۸ ساله در ساحهٔ پلِ بنگله‌ی ولسوالی چمتال ولایت بلخ از سوی افراد مسلح ناشناس مورد تیراندازی قرار گرفته و ‌جانش را از دست داد. این جوان که راز محمد نام داشت و باشندهٔ اصلی ولسوالی چمتال بود، امروز (شنبه، ۲۸ اسد) توسط افراد ناشناس موتر سایکل‌سوار با اسلحهٔ نوع […]

خبرگزاری زنان افغانستان: یک جوان ۲۸ ساله در ساحهٔ پلِ بنگله‌ی ولسوالی چمتال ولایت بلخ از سوی افراد مسلح ناشناس مورد تیراندازی قرار گرفته و ‌جانش را از دست داد.

این جوان که راز محمد نام داشت و باشندهٔ اصلی ولسوالی چمتال بود، امروز (شنبه، ۲۸ اسد) توسط افراد ناشناس موتر سایکل‌سوار با اسلحهٔ نوع کلاشینکوف هنگامی که وی به سوی مزارشریف در حال رفتن بود به قتل رسید.

به گفتهٔ منبع افراد مسلح ناشناس با فیر کردن به سر مقتول از ساحه فرار کرده اند.

این درحالی است که روز جمعه، ۲۷ اسد، یک مرد دیگر در ولایت ارزگان نیز حین وضو گرفتن توسط افراد مسلح ناشناس به قتل رسیده بود. از بدو به قدرت رسیدن طالبان قتل‌ افراد ملکی و نظامی حکومت سابق و افراد برجسته اقوام و اقلیت‌ها علی رغم ادعای این گروه مبنی بر تأمین و برقراری امنیت و صلح در کشور هنوز ادامه دارد. حالانکه تا اکنون هیچ گونه اقدام جدی برای پی‌گیری و پاسخگویی در رابطه به قتل‌های هدفمند و مرموز از سوی طالبان صورت نگرفته است.