ادامه بازداشت‌ها؛ طالبان دختران جوان را از ساحات مختلف کابل با خود بردند
ادامه بازداشت‌ها؛ طالبان دختران جوان را از ساحات مختلف کابل با خود بردند

خبرگزاری زنان افغانستان: در ادامه بازداشت‌های خودسرانه، گروه طالبان بار دیگر دختران جوان را به اتهام «بدحجابی» از ساحات مختلف شهر کابل با خود برد. منابع مردمی از شهر کابل در صحبتی با خبرگزاری زنان افغانستان می‌گویند، طالبان گروهی از دختران را پس از چاشت امروز یک‌شنبه، ۱۷ جدی، از منطقه‌ی تایمنی کابل در رنجرها […]

خبرگزاری زنان افغانستان: در ادامه بازداشت‌های خودسرانه، گروه طالبان بار دیگر دختران جوان را به اتهام «بدحجابی» از ساحات مختلف شهر کابل با خود برد.

منابع مردمی از شهر کابل در صحبتی با خبرگزاری زنان افغانستان می‌گویند، طالبان گروهی از دختران را پس از چاشت امروز یک‌شنبه، ۱۷ جدی، از منطقه‌ی تایمنی کابل در رنجرها به زور سوار کرده و به اتهام «بدحجابی» با خود بردند.

منابع می‌گویند، این دختران در حالی بازداشت شدند که دارای حجاب کامل بوده‌اند.

یک منبع آگاه می‌گوید، شامگاه‌ امروز تعدادی از دختران از ساحه خیرخانه‌ی شهر کابل نیز از سوی افراد طالبان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

در جریان یک هفته‌ی گذشته نیروهای طالبان زنان و دختران را به بهانه‌ بدحجابی با خود برده و به اماکن نامشخص انتقال می‌دهند. هر چند این کار طالبان با واکنش‌های داخلی و خارجی مواجه شده است، اما تا اکنون دستگیری زنان و دختران جوان ادامه داشته است.