خدیجه پناهی زن انیمیشن ساز یکی از قربانیان انفجار در دشت برچی بخاک سپرده شد  
خدیجه پناهی زن انیمیشن ساز یکی از قربانیان انفجار در دشت برچی بخاک سپرده شد  

خبرگزاری زنان افغانستان: ساعت ۶:۲۰ دقیقه شامگاه شنبه(۱۶ جدی) دشت برچی منطقه عمدتا شیعه نشین شهرکابل شاهد یک انفجار نیرومندی بود که هدف آن یک مسافربری نوع کاستر بود. کاستری مملو از کارگران که تمام روز را برای پیدا کردن لقمه نانی عرق ریخته بودند و با دستان پر و شماری نیز با دستان خالی […]

خبرگزاری زنان افغانستان: ساعت ۶:۲۰ دقیقه شامگاه شنبه(۱۶ جدی) دشت برچی منطقه عمدتا شیعه نشین شهرکابل شاهد یک انفجار نیرومندی بود که هدف آن یک مسافربری نوع کاستر بود.

کاستری مملو از کارگران که تمام روز را برای پیدا کردن لقمه نانی عرق ریخته بودند و با دستان پر و شماری نیز با دستان خالی راهی خانه های شان بودند.

فرماندهی امنیه شهرکابل جان باختن پنج تن و زخمی شدن ۱۵تن دیگر را در این رویداد تایید کردند. اما شاهدان عینی شمار شهدا و زخمیان این رویداد را بیشتر از این می‌گویند.

خدیجه پناهی ۳۱ساله دانش آموخته‌ی رشته گرافیک در دانشگاه کابل نیز درجمع جان باختگان این رویداد است.

او درحالی برگشت از یک مرکز آموزش زبان انگلیسی بود که برای سپری نمودن آزمون تافل آمادگی میگرفت. اما طعمه‌ی انفجاری مرگباری شد.

تلفنش خاموش‌بود و خانواده‌ی خدیجه وقتی متوجه دیر آمدن او به خانه شدند به این تصور‌بودند که در دستگیری دسته جمعی دختران از سوی طالبان او نیز دستگیر شده باشد اما پس از شنیدن خبر انفجار سراسیمه شفاخانه های کابل را زیر رو کردند اما اثری از خدیجه نیافتند.

نزدیکان او به خبرگزاری زنان افغانستان می‌گویند که شوهرش از طریق اکسری دندانهایش جسد اورا در طب عدلی شناسایی کردند.

جسد او همزمان با روز برگزاری آزمون تافل( دوشنبه، ۱۸ جدی) با تمام آرزوهایش به خاک سپرده شد.

خدیجه از ولایت بامیان بود و درکابل زندگی می‌کرد. علاوه بر خاطرات نیک و رنج های بی پایان او یک کودکی نیز از او به جا مانده است.