درنتیجه دو انفجار درکابل ۱۲ عضو طالبان کشته و زخمی شدند 
درنتیجه دو انفجار درکابل ۱۲ عضو طالبان کشته و زخمی شدند 

منابع محلی در شهر کابل از وقوع یک انفجار درشهرکابل خبر دادند. براساس اطلاعات منابع این انفجار حدود ساعت ۶:۰۰ شب دوشنبه(۹جدی ۱۴۰۲) در حوالی مارکیت بین‌المللی میوه و ترکاری از مربوطات ناحیه چهارم شهر کابل رخ داده است و انفجاری دیگری حدود ساعت ۷:۰۰ شام در چهارراهی لب جر خیرخانه بوقوع پیوسته است. لحظاتی […]

منابع محلی در شهر کابل از وقوع یک انفجار درشهرکابل خبر دادند.

براساس اطلاعات منابع این انفجار حدود ساعت ۶:۰۰ شب دوشنبه(۹جدی ۱۴۰۲) در حوالی مارکیت بین‌المللی میوه و ترکاری از مربوطات ناحیه چهارم شهر کابل رخ داده است و انفجاری دیگری حدود ساعت ۷:۰۰ شام در چهارراهی لب جر خیرخانه بوقوع پیوسته است.

لحظاتی پس از وقوع این انفجار« جبهه آزادی» با نشر دو خبرنامه‌ مسوولیت این انفجار ها را به عهده گرفته است.

به گفته‌ی این جبهه، افراد اعضای جبهه آزادی بر قرارگاه طالبان درحوزه چهارم امنیتی حمله کردند که در نتیجه چهارعضو طالبان کشته شده و دوتن دیگر زخم‌برداشتند.

در خبرنامه‌ی دیگر این جبهه آمده است که افراد وابسته به این جبهه بر ایست بازرسی طالبان در چهار راهی لب جر حصه سوم خیرخانه حمله کردند که در نتیجه دو طالب مسلح کشته شده و چهارتن دیکر زخم برداشتند.

این جبهه همچنان گفته است که افراد طالبان دراین پاسگاه موترهای مسافربری و باشندگان منطقه خیرخانه را به بهانه های مختلف مورد آزار واذیت قرار می‌دادند.

درهمین حال شفاخانه ایمرجنسی در شهرکابل با نشر خبرنامه‌ای از انتقال ۳زخمی از رویداد امشب به این شفاخانه خبرداده ووضعیت یکتن از زخمیان را وخیم خوانده است.

مسوولان طالبان در کابل تاهنوز در مورد این رویداد چیزی نگفته‌اند.

منبع تصویر: جبهه آزادی افغانستان