افراد مسلح ناشناس دو زن و یک مرد را تیرباران کردند
افراد مسلح ناشناس دو زن و یک مرد را تیرباران کردند

خبرگزاری زنان افغانستان: منابع محلی در ولایت نورستان می‌گویند، سه عضو یک فامیل از سوی افراد مسلح ناشناس در این ولایت تیرباران شدند. به گفته‌ی منابع، دوشنبه‌شب، ۱۶ دلو، در قریه ننگراج ولسوالی نورگرام افراد مسلح ناشناس پس از هجوم بردن به یک خانه مسکونی سه تن به شمول یک زن، یک دختر و یک […]

خبرگزاری زنان افغانستان: منابع محلی در ولایت نورستان می‌گویند، سه عضو یک فامیل از سوی افراد مسلح ناشناس در این ولایت تیرباران شدند.

به گفته‌ی منابع، دوشنبه‌شب، ۱۶ دلو، در قریه ننگراج ولسوالی نورگرام افراد مسلح ناشناس پس از هجوم بردن به یک خانه مسکونی سه تن به شمول یک زن، یک دختر و یک مرد را تیرباران کردند.

گفته می‌شود یک کودک نیز در این رویداد زخمی شده و در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد.

تا اکنون هویت قاتلان و انگیزه قتل روشن نیست.

در یک هفته گذشته ولایات سمت شمال کشور شاهد قتل‌های مرموز و هدفمند بوده، علاوه بر این سه تن که در ولایت نورستان به قتل رسیدند، در یک هفته‌ی گذشته یک تن در ولایت تخار، پنج تن در ولایت بلخ به قتل رسیده و افراد کشته شده شامل چهار زن و دو مرد می‌شد.

طالبان با وجود اینکه به مردم وعده تامین امنیت سرتاسری داده بود، اما در این امر مهم تا اکنون ناکام بوده و امنیت هیچ یک از ولایات کشور را تامین نتوانسته است و مردم نیز از ناامنی و قتل‌های مرموز ابراز نگرانی کرده، خواهان تامین امنیت از سوی این گروه شدند.