«نی» نهاد حمایت کننده رسانه‌ها پس از ۱۸ سال به فعالیت‌اش پایان بخشید
«نی» نهاد حمایت کننده رسانه‌ها پس از ۱۸ سال به فعالیت‌اش پایان بخشید

خبرگزاری زنان افغانستان: مرکز خبرنگاران افغانستان توقف فعالیت نی (نهاد حمایت کننده‌ی رسانه‌های آزاد افغانستان) را ضایعه‌ی بس بزرگ برای جامعه‌ی رسانه‌ی افغانستان خوانده است. طبق گزارش‌ها، امروز شنبه ۷ دلو، که به دسترس رسانه‌ها قرار گرفته، این مرکز گفته است محدودیت‌های بی‌شماری از طرف گروه طا.لبان در برابر ادامه‌ی فعالیت این نهاد وضع گردیده […]

خبرگزاری زنان افغانستان: مرکز خبرنگاران افغانستان توقف فعالیت نی (نهاد حمایت کننده‌ی رسانه‌های آزاد افغانستان) را ضایعه‌ی بس بزرگ برای جامعه‌ی رسانه‌ی افغانستان خوانده است.

طبق گزارش‌ها، امروز شنبه ۷ دلو، که به دسترس رسانه‌ها قرار گرفته، این مرکز گفته است محدودیت‌های بی‌شماری از طرف گروه طا.لبان در برابر ادامه‌ی فعالیت این نهاد وضع گردیده بود که مسوولان این مرکز را مجبور به ترک افغانستان کردند و افزوده که هیچ شخص حقیقی و حکمی از این نهاد در افغانستان نماینده‌گی نمی‌کرد.

این در حالی‌ست که نی دارای سابقه‌ی طولانی (۱۸ سال) در بخش‌های آموزش و دادخواهی برای خبرنگاران فعالیت داشته و یکی از نهاد‌های شناخته شده در این زمینه بود.

گفتنی است، مجیب خلوتگر رئیس اجرایی نی، ابراز امیدواری کرده و گفته است در آینده با تحولات مثبت در افغانستان این نهاد بتواند فعالیت خود را از سر گیرد و همچنین، خاطر نشان کرد که دلایلی این تصمیم بعداً با رسانه‌ها در میان گذاشته خواهد شد.