افزایش جنایت‌ها در شهر کابل: دزدان مسلح ۷ لگ افغانی، طلا و اموال یک خانه را ربودند
افزایش جنایت‌ها در شهر کابل: دزدان مسلح ۷ لگ افغانی، طلا و اموال یک خانه را ربودند
با افزایش جرم‌های جنایی در شهر کابل،

با افزایش جرم‌های جنایی در شهر کابل، دزدان مسلح ۷ لگ افغانی، بخشی از زیورآلات زنان را با وسایل خانه در حوزه ششم امنیتی این شهر ربوده‌اند.

منابع مردمی می‌گویند؛ این رویداد دوشنبه‌شب ۲۰ حمل، حوالی ساعت ۱:۰۰ بجه‌شب، توسط ۶ نفر دزدان مسلح در خانه‌ی یک باشنده‌‌ی شهر کابل در حوزه ششم امنیتی رخ داده است.

براساس اطلاعات منابع؛ این رویداد در حالی اتفاق افتاده است که همه‌ی ساکنان آن خانه خواب بوده‌اند. وقت دزدان مسلح وارد اتاق‌های آنان می‌شود دست‌های ۹ نفر عضو همان خانه را به پشت بسته و شروع به تلاشی خانه می‌کنند. در نتیجه تلاشی ۷ لگ افغانی پول نقد، بسیاری از زیورآلات زنان (دست‌بند، گوشواره، انگشتر و چوری‌های طلا) را با وسایل خانه(پرده‌های دیواری، تلویزیون و تشک) را با خود شان برده‌اند.

منابع می‌افزاید؛ این ۶ نفر دزد مسلح تا ساعت ۳:۰۰ بجه‌ی شب به تلاشی خانه ادامه داده و زمان که همسایه‌ها برای سحری در ماه‌ مبارک رمضان بلند می‌شوند و برق‌های آنان روشن می‌شود این دزدان دست به فرار می‌زنند و موفق به فرار می‌شوند.

احمد (مستعار)، می‌گوید؛ این رویداد را به مسوولان امنیتی گروه طالبان بیان کرده‌ام و چندین روز می‌شود که از آن می‌گذرد اما این گروه هنوز هم از شناسایی دزدان مسلح به من اطلاعی نداده و می‌گویند ما تلاش می‌کنیم.

با روی کار آمدن رژیم گروه طالبان بر افغانستان، دزدی‌های مسلحانه، قتل‌های مرموز و اختطاف افزایش یافته است. در این اواخر شماری از جوانان در سطح شهر کابل به طور مرموز به قتل رسیده و مردم امنیت ندارند.

باشنده‌گان شهر کابل، از افزایش جرم‌های جنایی بویژه دزدی‌های مسلحانه و عدم توجه مسوولان امنیتی گروه طالبان در این شهر شکایت دارند و می‌گویند این گروه توانایی مدیریت این شهر را ندارند‌.

خبرگزاری زنان افغانستان

  • نویسنده : خبرگزاری زنان افغانستان
  • منبع خبر : خبرگزاری زنان افغانستان