سیاف به هبت‌الله: با انتحار به شریعت و اسلام جفا نکنید 
سیاف به هبت‌الله: با انتحار به شریعت و اسلام جفا نکنید 
عبدرب‌الرسول سیاف، رهبر پیشین جهادی در واکنش به سخنان ملا هبت‌الله،

عبدرب‌الرسول سیاف، رهبر پیشین جهادی در واکنش به سخنان ملا هبت‌الله، رهبر گروه طالبان گفت که زیر نام شریعت انتحار و با اسلام جفا نکنید.

آقای سیاف روز جمعه ۲۴ حمل، در برگه‌ی اجتماعی فسبوک‌اش خطاب به ملا هبت‌الله نوشته: “زیر نام شریعت کار‌های ناروا انجام نده. تشویق به انتحار نکن، این خطا را انجام نده. این عمل خلاف دین خدا و رسول‌اش است. خداوند نابود تان کند، با دین اسلام خیانت نکنید”.

‏ سخنان سیاف در حالی‌است که‌ رادیو تلویزیون ملی افغانستان که در حال حاضر تحت مدیریت گروه طالبان فعالیت دارد یک نوار صوتی منسوب به ملاهبت‌الله آخوندزاده رهبر طالبان را منتشر کرده بود و در آن به جنگ‌ جویان گروه خود دستور داده مثل گذشته که حملات انتحاری انجام می‌دادید حالا نیز آزاد هستید و انجام دهید. وی از عاملان انتحاری گروه طالبان خواسته مثل گذشته به حملات انتحاری ادامه داده و اکنون نیز برای جنگ آماده باشید و در مقابل دشمن برای حفاظت از نظام فداکاری کنید.

سیاف علاوه کرده است که “دشمن” غافل ننشسته و با تبلیغات در برابر گروه طالب می‌جنگد.

ملا هبت‌الله رهبر گروه طالبان فرامین و قیودات را روز به روز بر شهروندان کشور بیشتر می‌کند زنده‌گی را برای باشنده‌گان به‌ویژه زنان و دختران تنگ و تاریک ساخته‌است.

 

خبرگزاری زنان افغانستان

  • نویسنده : خبرگزاری زنان افغانستان
  • منبع خبر : خبرگزاری زنان افغانستان