وقوع یک انفجار بر اثر پرتاب نارنجک در هرات
وقوع یک انفجار بر اثر پرتاب نارنجک در هرات

خبرگزاری زنان افغانستان: منابع محلی در ولایت هرات می‌گویند که بعد از ظهر امروز در منطقه درب خوش این ولایت انفجار صورت گرفته که دلیل آن پرتاب نارنجک بر رنجر پولیس بوده است. این انفجار ساعت ۲:۵۴ بعد از چاشت روز چهارشنبه، ۲۰جدی در ساحه‌ی درب خوش ولایت هرات به‌وقوع پیوسته‌ است که بعد از […]

خبرگزاری زنان افغانستان: منابع محلی در ولایت هرات می‌گویند که بعد از ظهر امروز در منطقه درب خوش این ولایت انفجار صورت گرفته که دلیل آن پرتاب نارنجک بر رنجر پولیس بوده است.

این انفجار ساعت ۲:۵۴ بعد از چاشت روز چهارشنبه، ۲۰جدی در ساحه‌ی درب خوش ولایت هرات به‌وقوع پیوسته‌ است که بعد از برخورد به رنجر پولیس روی سرک افتاده و بین مردم منفجر شده است.

اما شماری از شاهدان عینی می‌گویند که افراد مسلح ناشناس قصد پرتاب نارنجک به داخل موتر نوع تونس حامل دانشجویان یک انستیتوت آموزشی را داشته اند که نارنجک پس از پرتاب ناموفق به موتر تونس برخورد نموده و به نزدیک رنجر طالبان در همین منطقه می‌افتد اما از دانش‌آموزان هیچ کدام آسیب ندیده است.

گفته می‌شود که در این رویداد هفت تن از افراد ملکی زخم برداشته اند اما تا هنوز هدف از پرتاب این نارجک مشخص نبوده و جزیئات کامل در این رابطه ارائه نشده است.